(GALEGO)
A xente (cidadáns coma vos) que participamos na organización da manifestación do 15 de Outubro traballamos a reo os meses anteriores (incluindo agosto) para asegurarnos de que chegado o día da manifestación todo fose perfecto. Entre os moitos preparativos incluiuse, por suposto, o envio de todas as notificacións as autoridades pertinentes.
Por iso, chegado por fin o día da manifestación, sen apenas forzas debido ao extenuante traballo dos últimos días, non podíamos crer que despois de tantos sacrificios, media hora antes do inicio da manifestación a policía local vallara e impedira o acceso a dúas terceiras partes da praza do Obradoiro. Lugar que tiña que acoller o final da manifestación con mais de 17.000 participantes.
Non está nada claro o motivo da instalación das vallas. Na prensa (ElCorreoGallego) afirman que era para garantir o paso dos turistas pero o certo é que o acceso estaba cortado para todo o mundo, non se lle permitía pasar a ninguén. A policía local, dependendo de a quen lle preguntaras, limitábase a dicir que eran ordes do concello ou que era para reservar o espacio para algún tipo de visita ou evento oficial. Evento que ninguén viu que se producira dende que se instalaron as vallas arredor das 17:30 ata pasadas as 23:00 que se terminou de recoller o equipo.
A falta dunha explicación oficial por parte do concello, a organización interpreta que a instalación de estas vallas non é mais que unha provocación para intentar sabotear o exercicio do dereito do pobo á liberdade de expresión. Animámosvos a que vos informedes por outros medios e fagades as vosas propias interpretacións do ocorrido.
O feito é que a pesares destes ridículos intentos do Señor Alcalde, Don Gerardo Jesús Conde Roa, por sabotear a manifestación do 15 de Outubro, a nosa manifestación pacífica e multitudinaria, non cedeu a súa provocación.
A nosa resposta (a resposta de 17.000 asistentes) á súa patética agresión contra as nosas liberdades foi unha resposta educada e con argumentos. Os nosos argumentos (os de 17.000 asistentes) están expostos neste vídeo que vos recomendamos ver.
Despois de 5 meses, estamos xa fartos e fartas de agardar a que alguén conteste aos nosos argumentos con argumentos, estamos xa fartos e fartas de que a resposta se limite a insultos, manipulación mediática, violencia policial e provocacións como vallas que nos rouban as rúas e prazas.
¿Será que non topan xeito de rebatir o que dicimos?
Disfrutade do vídeo.
Saude e democracia.
Manifestación 15 Outubro. Santiago de Compostela. from Mon on Vimeo.
La gente (ciudadanos como vosotros) que participamos en la organización de la manifestación del 15 de Octubre trabajamos duro los meses anteriores (incluido agosto) para asegurarnos de que llegado el día de la manifestación todo fuese perfecto. Entre los muchos preparativos se incluyó, por supuesto, el envío de todas las notificaciones a las autoridades pertinentes.
Por eso, llegado por fin el día de la manifestación, sin apenas fuerzas debido al extenuante trabajo de los últimos días, no podíamos creer que después de tantos sacrificios, media hora antes del inicio de la manifestación la policía local vallara e impidiera el acceso a dos terceras partes de la plaza del Obradoiro. Lugar que tenía que acoger el final de la manifestación con más de 17.000 participantes.
No está nada claro el motivo de la instalación de las vallas. En la prensa (ElCorreoGallego) afirman que era para garantizar el paso de los turistas pero lo cierto es que el acceso estaba cortado para todo el mundo, no se permitía pasar a nadie. La policía local, dependiendo de a quien le preguntaras, se limitaba a decir que eran órdenes del ayuntamiento o que era para reservar el espacio para algún tipo de visita o evento oficial. Evento que nadie vio que se realizara desde que se instalaron las vallas alrededor de las 17:30 hasta pasadas las 23:00 que se terminó de recoger el equipo.
A falta de una explicación oficial por parte del ayuntamiento, la organización interpreta que la instalación de estas vallas no es mais que una provocación para intentar sabotear el ejercicio del derecho del pueblo a la libertad de expresión. Os animamos a que os informéis por otros medios y forméis vuestra propia interpretación de lo ocurrido.
El hecho es que a pesar de estos ridículos intentos del Señor Alcalde, Don Gerardo Jesús Conde Roa, por sabotear la manifestación del 15 de Octubre, nuestra manifestación pacífica y multitudinaria no cedió a su provocación.
Nuestra respuesta (la respuesta de 17.000 asistentes) a su patética agresión contra nuestra libertad fue una respuesta educada y argumentada. Nuestros argumentos (los de 17.000 asistentes) están expuestos en este vídeo que os recomendamos ver.
Después de 5 meses, estamos hartos y hartas de esperar a que alguien conteste a nuestros argumentos con argumentos, estamos hartos y hartas de que la respuesta se limite a insultos, manipulación mediática, violencia policial y provocaciones como vallas que nos roban las calles y plazas.
¿Será que no encuentran modo de rebatir lo que decimos?
Disfrutad del vídeo.
Salud y democracia.
Manifestación 15 Outubro. Santiago de Compostela. from Mon on Vimeo.
"A nosa resposta (a resposta de 17.000 asistentes) á súa patética agresión contra as nosas liberdades foi unha resposta educada e con argumentos. Os nosos argumentos (os de 17.000 asistentes) están expostos neste vídeo que vos recomendamos ver."
ResponderEliminarAsí responden as ovelhinhas ao lobo, abaixan as orelhas e deitanse no chao a esperar que o lobo as tome por mortas e non as zampe, pero sempre as zampa, o lobo non é parvo e pouco lhe importan os argumentos das ovelhinhas, o lobo aprobeita a submisión delas.
Mira! Igualinho ca vós! ;)